Ručni rad: Vez - prvi radovi

Vez, kao i svaki ručni rad, oplemenjuje i dušu i dom.
Želim da vam pokažem moje prve radove, ručno vezene, ovog proleća.
U belom vezenom mantilu pozdravljam ceo svet iz čarobne Grčke

Radila sam na starim komadima [koje još uvek nosim] jer je vežba u izučavanju ove veštine, kao i kod svake, jedini način da se nauči i usavrši.
Kao mala, kod bake na selu sam išla na posela. Ostao je u meni mir i spooj tih dana, radost čavrljanja sa setstricama u tiha letnja predvečerja uz miris tek ispečene pogače i svežeg mleka.
Nakon 27 godina pronašla sam konce ostavljene negde na tavanu i ... volela bih da ovim putem krene moj život. Da usavršim veštinu veza, jer što više uranjam u taj svet, to više moje srce radosno skakuće od radosti.

Vez: Rucno izradjeni apstraktni motiv na teksasu
Ucenje bodova na starim farmerkama

Starre farmerke, sa vezom, postaju nove i zanimljivije

Vez na teksasu 

Vez na teksasu: detalj sa nogavice

Vez na teksasu: detalj sa nogavice

Vez na teksasu: detalj sa košulje

Vez na teksasuČ detalj sa rukava košulje

Vey na teksasuČ osveyeni stari komadi

Vey na tesasu; Bayilika Svetog Vasilija u Moskvi. Motiv preuyet sa slike, rađen slobodnim bodovima

Vey na teksasu: slobodni bod - bez šeme

Ručno vezena košulja

Folk motif Serbia hand embroidery
Narodni motiv na košulji

Folk motif Serbia hand embroidery
Vežena kosulja bela na Akropolju

Folk motif Serbia hand embroidery
Detalji veya na košulji

Folk motif Serbia hand embroidery
Obična bela košulja u novom izdanju

hand-embroidered pillows
Ya mene najlepši kontrast: belo platno i boje narodnih motiva

Vez: vežbanje bodova . Autor crteža smilewile
Ručni vez: vežbanje bodova Autor crteža smilewile

Vez: vežba je završena i uramljena. Crtež je od smilewile 

Vez: Detalj iz moje kuhinje

Uz narodni vez, normalno, ide i pogača

hand-embroidered pillows
Vez na jastuku: 15 različitih vrsta bodova sam koristila 

Rčni rad: rukom vezeni jastuci u romantičnom stilu  
A ovo je moja "devojačka sprema" ili miraz  - 
jedan od radova moje bake, koji sam ponela sa sobom u Grčku.
Vez Juzna Srbija

Jos jedan zagrljaj za sreću

Broj komentara: 5:

  1. Žena zmaj! Vez ti je fenomenalan. Ovaj na košulji sam videla ranije i on mi je favorit u svakom pogledu, a sa ovom belom košuljom, Akropolj je postao lepši, veruj mi.

    Važno je biti svoj i ne bežati od onoga što jesi, a mnogi, nažalost, to rade.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Hvala. I meni je ta bela kosulja najdraza. sada me vec i vrapci na grani poznaju po njij xixixix...
      Znas zaustavljaju me turisti na ulici i pitaju me za vez na kosulji... bas sam ponosna.. ne bi ni zamislila koliko ima ljudi koji cene, vole i zele narodne motive - to me bas raduje.
      Eto pridruzujem se i ovim zanatom[ pocetnicki za sada] vama stvaraocima!
      Pozdravljam te i zelim ti divno leto!

      Izbriši
  2. Vez Vam je preljep! Kosulja bozanstvena! Pozdrav iz Hrvatske od Marije

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka čast ako imate većih brojeva za prodaju javite molim vas

    OdgovoriIzbriši

Thanks for comment...
Enjoy Life!