Recept: Kisela i bela čorba ( sa i bez piletine)


Ovo je bio recept po kome ja pripremam Belu, kiselu čorbu. 
A Mira Vujić  ima recept za Kiselu čorbu. Evo ga :

Ja kisellu čorbu pravim na jednostavniji način nego moja mama, majka, tetka...
Skuvam meso, zelen i krompir kao za supu. Pogledajte  - Domaca supa (kokošja, juneća), knedle od griza, rezanci za supu i tarana

Pripremite očistite i operite jednu vezu zeleni (3 kom sargarepe, dva komada paskanata, jedan komad persuna i jedan manji celer) jednu glavicu crnog luka i 4-6 komada krompira (mera se moze menjati po zelji i ukusu)

Na 500 gr junetine treba sipati 2 l hladne vode jer ce izvesna količina vode ispariti. Kada voda i meso provre, poklopite lonac. Penu koja se bude pojavila na povrsini nemojte skidati jer je tu jačina supe, a pošto se kuva na tihoj vatri supa neće biti mutna. 

Kada meso bude napola kuvano dodajte zelen, crni luk, 6 zrna bibera, soli i krompir. - moja mama je krompir kuvala posebno da supa ne bi bila "kisela", međutim ja kuvam sve zajedno!

Kada je sve skuvano, izmaci lonac da se supa staloži, zatim je procedite. 


 Izvadim iz supe, prohladim i iseckam na komadiće. Supu procedim pa vratim povrće i meso.

Jedno jaje umutim penasto pa dodam vrućoj corbi jer volim da se belance "oseti". 
Ako želite mozete da ohladite deo supe, dodate umućeno jaje pa sve sipate u vrelu čorbu, tada će biti lepša boja. Na kraju dodajte sirće da se čorba ne zamuti!

Ovo je SVEČANA KISELA ČORBA, kada nema pirinča, a za svaki dan možete dodati i zakuvati pirinač .

UŽIVAJTE uz Mirin recept

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for comment...
Enjoy Life!