#DIY: Solarne svetiljke u svecnjaku, umesto sveca

Svecnjak na stolu za vreme romanticnih letnjih veceri, bilo da ste sa porodicom ili prijateljima, priznacete da je posebnu car i lepotu momentima.

Medjutim svece su kratkotrajne, makar one male koje se obicno stavljaju u svecnjake.
Malo me je zabolela glava od pomisli koliko novca bi trebalo izdvojiti zbog zadovoljstva uzivanja u svetlosti koja daje caroliju noci.
Mislila sam .. mislila sam.. mislila ...
Osim sto solarne svetiljke duze traju tokom jedne noci i sto nisu za jednokratnu upotrebu vec za visegodisnju .. one su i ekoloski najbolje resenje.

Bila sam zadovoljna :)
Kako je tekao proces 
Dosao je i Mart na suncani Krit.

Posto sam ocrtala staklene posude
Slikanje na staklu: svecnjaci sa skoljkama kao motivom.
Slikanje na staklu: svecnjaci sa skoljkama kao motivom.
Photo: Tatjana Dimitrijevic -  Painitng on glass

 i otvorila sezonu balkona iznela cvece iz zimovnika[ potkrovlja] i presadila ga u vaze koje sam dekorilsala zimus [ kanapom], i rasporedila moje selo crtano na kamenu [ tradicionalne vodjvodjanske i srpske kuce] 


Jedna od polica sa cvecem na nasem balkonu.
Jedna od polica sa cvecem na nasem balkonu. Photo: Tatjana

 napravila sofu od paleta,

Od palete do sofe na balkonu
Trtulica [ levo] i Cocko[ desno] uzivaju na tek napravljenoj sofi od paleta. 

 pozelela sam da uzivam u svetlosti koja  ce me obasipati tokom cele proletnje i letnje noci.

Razmisljala sam sta bih mogla da uradim po tom pitanju. I dok sam setala gradom, pogled mi je pao na solarne svetiljke, sasvim dovoljno male sa moje svecnjake.

Otvorila sam kutiju i pregledala sam uputstvo i videla da svetiljka ima 3 dela: stalak, plasticni deo u kome stoji zasticena sijalica, i deo sa sijalicom i solarnom celijom i sve to se moze rastaviti! 

Sjajno i stedljivo  :)
 Solarne svetiljke u svecnjaku, umesto sveca
Solarna svetiljka rastavljena na delove. Photo: Tatjana

Kupila sam 6 komada. Cena je 1,5 evra [u Grckoj, na Kritu, u Jambo radnji].
Tajne je da ostavite preko celog dana svetiljke da se pune suncevom svetloscu.
 Solarne svetiljke u svecnjaku, umesto sveca
"Sakupljanje" sunceve svetlosti. Photo: Tatjana

Tako cete imati delic suncevog sjaja i preko noci.
Osecam se kao stranski fenjerdzija kome je ritual paljenja fenjera po ulicama svecanost svake veceri.

 Solarne svetiljke u svecnjaku, umesto sveca
Svecnjaci i silarne svetiljke. @tatjana

Kada sunce zadje i popale se svetiljke odvojim gornji deo sa sijalicom i postavim ga u svecnjak.

 Solarne svetiljke u svecnjaku, umesto sveca
Scecnjak i deo sa solarnom selijom i sijalicom . @tatjana

I ritual  "Kako sacuvati suncevu svetlost za noc" je gotov.
 Solarne svetiljke u svecnjaku, umesto sveca
Ako su svecnjaci sa svecama, onda su posude sa solarnim sijalicama ? @tatjana

Jos uvek nisam pronasla nacin kako da fotografisem svecnjake u vecernjim satima, ali se nadam da mozete naslutiti kakva radost se rasiri po dusi kada sednete da popijete kaficu u raju koji ste sami stvorili  .

Vece na Kritu @tatjana

Svecnjaci u svojo lepoti obasjani suncevom svetloscu.


Pokusaj slikanja  nocu bez blica.
Srecu cine male stvari od kojih je zivot satkan - ne zaboravite to i budite sercni .. onako ..iznutra.

1 komentar:

  1. Draga moja ovo sa svećnjacima ti je odlična ideja . Preporučujem ti da ovaj izum patentiraš :)

    OdgovoriIzbriši

Thanks for comment...
Enjoy Life!