Recept: Liker od visanja

Recept: Liker od  visanja
Photo by  Mira Vujic, Pancevo

LIKER OD VISANJA
by Mira Vijuc

Potrebno:
1,5 kilogram lepih zdravih i krupnijih visanja
1 litar sljivovice
1 kilograma secera


U vecu teglu redjati red visanja, prekriti secerom i tako dok se sve ne utrosi.
Preliti sljivovicom i 1 litrom vode. Teglu povezati celofanom.
 Drzati na suncu sest nedelja povremeno protresti sadrzinu tegle. Posle tog vremena procedite sok i sipajte u manje flase.
Mogu se vratiti i visnje, ali one su pune alkohola pa budite oprezni pri koriscenju istih:-)

Trenutno sam sa ovim receptom zakasnila, ali je dobar i isproban vise puta:-)
---

LIKERI (kako sam ih ja zavolela)
Mira Vujic 

Kada sam bila mala devojcica, moj deda je imao svoju rakiju od raznog voca. U jednom uglu prostranog predsoblja drzao je svoje flase sa rakijom. Cesto je po svom ukusu pravio razne mesavine.
Taj miris u vazduhu meni se veoma svideo i kada sam dovoljno odrasla da znam da pravim i koristim likere, pocela sam sa tim zadovoljstvom-poslom:-)
Sada imam citavu kolekciju likera, makar 1/5 litre! I ja cesto kao i moj deda koristim razne vrste slabe vocne rakije po svom ukusu, tako da dobijam lepe likere!!!
Znaci, mozda sam tu pogresila i napisala bas kako ja pravim svoje likere, no veoma su slicni receptu verujte mi!!!
Bolje su tamne od providnih, nikada nisam koristila keramicke ili porcelanske, samo sam taj savet procitala u casopisu jos davno!!!



Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for comment...
Enjoy Life!