Ruski jezik: Ruski filmovi sa prevodom na srpski jezik

Ruski filmovi prevedeni na srpski jezik su izvanredan način da se upozna ruska kultura i umetnost, ali i nauči ruski jezik.

Ruski filmovi na YouTube kanalu Aleksandr Blok  Ruska kinematografija su prevedeni na srpski jezik.
Potrebno je samo da klinete na ikonicu u desnom donjem uglu videa  označenu strelicom na slici.
Otvoriće se sivi prozorčić. Kliknite na ON dugme.


Kako bi nestao sivi prozorčić samo pomerite kursor (miša) na belu površinu sa strane i kliknite.
Želim vam prijatne trenutke uz impozantna ostvarenja ruske kinematografije.

LINK: YouTube kanal  Ruska kinematografija

Ne propustite i :

Broj komentara: 17:

  1. Woooow... bravo... super je sve. Otkud interesovanje za ruski jezik,ako nije tajna??? Pozdrav od jedne profesorice ruskog...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Vanja,

    ljubav prema ruskom jeziku, prema ruskoj kulturi, umetnosti, prema Rusiji je zapisana u mojoj krvi.
    To je prosto deo mene ...
    Drago mi je sto si se javila i molim te ako imas neke ideje, javi , napisi na svom blogu, podeli sa nama ovde ...
    Ti kao profesor i mozes nam mnogo pomoci, pribliziti nam i jezik i Rusiji pa to je divno!
    Zelim ti puno uspeha u blogovaju i cekam male tajne ruskog jezika :)
    Pozdrav
    Tatjana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pregledao sam sve ruske filmove na youtube pa bih pitao ima li još linkova? šta je blogovanje?
      hvala

      jovo

      Izbriši
    2. Cim nadjem postavicu ih. Blogovanje je posanje na blogu, u sirem smislu pod blogovanjem se moze smatrati i angazovanje/ komentarisanje onoga sto su drugi napisali na svojim blogovima, ucesce u aktovnostima koje organizuju ljudi koji pisu blogove tzv. blogeri. Cilj blogovanja? Svako od nas ima neki svoj cilj koji zeli da ostvari blogovanjem, pisanjem na blogu... neko vodi dnevnik, neko pise komentare na aktuelne teme, neko pise svoje price, neko pise o svojim modnim piskustvima, neko o kulinarijama, a drugi opet pesme...

      Izbriši
  3. Evo mene jos jedno ne mogu a da ne iskomentarisem svaka cast na angazovanosti i dopalo mi se to sto je neko toliko zaljubljen u ruski jezik i samu Rusiju bravo, evo i g
    rupe ljudi sa kojima se mozete povezati preko drustvenih mreza pozzzzz
    https://twitter.com/AkademijaOxford

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vam i hvala na linku ... razgovor je spona medju ljudima - mozda i jedina, rekao je Meso Selimovic...

      Izbriši
  4. Trazeci jedan ruski film dodjoh i do ove stranice,koja me ucvrsti u skorasnjoj nameri da pocnem uciti ruski jezik.Jako sam se obradovala ovom otkricu.Hvala i pozdravljam Vas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjajno Dragana! Samo napred.. veliko je bogatstvo kada se nauci jos jedna strani jezik... Toliko mogucnosti i raznovrsnosti i novih puteva se otvara pred nama... Samo napred!

      Izbriši
  5. Postovanje, Tatiana Dimitrijevic, mozda mi Vi mozete pomoci. Name, nigdje na internetu ne nadjoh rijeci ruske narodne pjesme "Egoruska", jedne od najljepsih pjesama koju sam cuo do sada! Ako znate kako da dodjem do tih rijeci, molim Vas, javite na moj email: jungic@hotmail.com. Hvala Vam na strpljenju! Goran

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gorane rado cu Vam pomoci. Da li bi mogli da mi posaljete link ka pesmi, ako je postavljena na YouTube-u ili na nekom drugom kanalu, kako bih cula reci.
      Hvala na komentaru.
      Sve najbolje Vam zelim.

      Izbriši
  6. Tatjana, imao bih jednu molbu za vas. Ako imate vremena da prevedete rimejk cuvenog filma 12 angry man, u reziji Nikite Mihalkova. Ja sam ga gledao vec puno puta sa engleskim prevodom, ali zelim da ga pogleda gomila mojih prijatelja od kojih vecina nije u mogucnosti da prati prevod na engleskom, a neki ga ni ne znaju uopste.
    Hvala u svakom slucaju!

    Evo IMDB link za film. http://www.imdb.com/title/tt0488478/

    Evo i torrent download https://kat.cr/nikita-mikhalkov-s-12-2007-dvdrip-h264-secretmyth-kingdom-release-t2333632.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Urose, izvinite, ali trenutno nisam u mogucnosti da prevodim. Nadam se da ce uskoro izaci titlovan film i na srpskom.
      Jos jednom se izvinjavam i zahvaljujem na razumevanju.

      Izbriši
  7. Draga Tatjana, account s filmovima je nazalost blokiran... Postoji li neka mogucnost da se profil povrati ili napravi novi?
    Inace super blog, pozzic
    Jelena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo novog kanala Ruska kinematografija. Dodala sam u post.
      Hvala na ovoj informaciji. Sve najbolje vam zelim.

      Izbriši
  8. Mozete li i meni poslati novi kanal Ruska kinematografija na mail vladimir3796@gmail.com Unaprijed se zahvaljujem.

    Pozdrav!

    Vladimir

    OdgovoriIzbriši
  9. Хвала за овај диван сајт! Руски језик је прелеп, надам се да ћу га усавршити и моћи да га говорим као матерњи. Осим што сам заљубљена у њихов језик, културу, књижевност... могу вам рећи да сам се заљубила и у њих као народ! Радила сам у Русији неколико година, и тај период живота никад нећу моћи да заборавим! Поздрав за све Русофиле :*

    OdgovoriIzbriši
  10. ukinut vam kanal ruska kinematografija?

    OdgovoriIzbriši

Thanks for comment...
Enjoy Life!