Recept: Pita - štrudla sa makom i šljivama




Pita/ strudla sa makom i sljivama
Na kraju sam dobila ovakvu strudlu ...

Mira Vujić je pronašla recept na fenomenalnom sajtu Slasno i opasno 
Molim Vas da posetite blog Slasno i opasno, jer ćete uživati u predivnim receptima Tatjane, koja je spisateljica  i svaki recept prati po jedna divna pirčica .

I Mira je podelila iskustvo pravljenja ove pite - štrudle sa nama , jer je malo ekperimentisla i evo rezultata.
Pita/ strudla sa makom i sljivama

Originalni recept se nalazi na blogu "Slasno i opasno"
Ja sam htela malo da ga izmenim, misleci da ce se tako meni i mojim ukucanima vise dopasti. POGRESILA SAM kolac je bio lep, pojeli smo, ali "na oko" nije bio lep:-)
Pita/ strudla sa makom i sljivama

Mom unuku se nije svideo sto ima sljiva, unucici sto ima malo maka, a meni zato sto sam pravila od tankih kora i iseckala sitno sljive!!!
Pita/ strudla sa makom i sljivama

Sve sastojke sam inace stavila po receptu i pravila na nacin kako je objasnjeno!!!
Nisam imala pleh odgovarajuce velicine, sto je veoma bitno!!!

Pita/ strudla sa makom i sljivama

Posto je zaista brza i lazna (jer nije od kiselog testa) pravicu je verovatno ubuduce ali po originalnom receptu!!! a vama PRIJATNO

I TAKO SMO ZAVRSILI SA NEDELJNIM RUCKOM, SADA MOZEMO DA PRILEGNEMO DA SE ODMORIMO

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for comment...
Enjoy Life!