DIY:od palete do predivne sofe [uredjenje balkona]

Dolazi prolece, pred nama je jos jedan izazov: kako urediti balkon.
Uz malo maste nekoliko alatki i paleta mozete napraviti kutak za sedenje na balkonu, terasi u dvoristu.
Novac vam nije potreban, osim ako zelite da imate nove jastuke i prekrivac.
Ja sam palete pronasla na stovaristu. Pitala sam vlasnike da li su im potrebne. Vlasnici su rekli da nisu i istog dana - palete su bile kod mene.
Kako iskoristiti palete i napraviti sofu
Isekla sam testerom paletu
Potrebno vam je:
- 2 palete
- smirgla
- testera
- zastitna boja za drvo [ako zelite da vam sofa duze traje, ali ne mora]
- karton deblji [ iskoristila sam staru kutiju cijije karton cvrst]
- heftalica za namestaj , ne za papir :) kojom cete pricvrstiti karton za sedalni deo
- ako zelite mozete i sper-plocu od starog ormara iskoristiti
- ekseri kojima cete pricvrstiti sper-plocu

Za dekoraciju mozete iskoristiti prekrivac, jastuke [ nove ili one koje vec imate], sundjer starog kreveta ili krevetica za decu]

Izrada:
Zapisite dimenzije paleta i dimenzije prostora koji imate na balkonu.
Palete ismirglajte kako bi daske bile ciste i glatke.
Prema odgovarajucem prostoru isecite palete.
Ja sam dve trecine ostavila za sedalni deo i jednu trecinu za naslon.

Kako iskoristiti palete i napraviti sofu

Iseci palete testerom paletu i na slici gore je rezultat.

Ofarbati palete zastitnom bojom [ ne mora, ako nemate farbu].
Zastiti sedalni deo strom sper-plocom [onom sa zadnje strane nekog staog ormara]  ili pronadjite deblji karton kao ja [kako se jastuci ili sundjer ne bi krivili i upadali, vremenom, u praznine izmedju dasaka.

Kako iskoristiti palete i napraviti sofu
Priheftala sam karton ( moze i sper ploca) ali i ne mora nista.
Postavite sundjer, dusek [koje ste ranije "presvukli" nekim materijalom].

Ja sam imala prekrivac u zelenoj boji koji mi bas odgovara za terasu i boje koje dominiraju.
Kupila sam 3 cetvrtasta jastuka [krem boje] i 3 "virslasta" jastuka u zelenoj boji.
Kako iskoristiti palete i napraviti sofu
Konacni izgled sofe na balkonu
Kostali su 21 evro.

A Vi ako imate neke stare jastuke koje bi voleli da vidite na Vasem balkonu ... iskoristite ih i nemojte ni za to trositi novac.

I evo rezultata avanture zvane: Oseti zadovoljstvo u stvaranju i uzivaj u dekoru koji je tvojih ruku delo.
Uzivajte u predivnim letnjim danima na vasem balkonu 

Mnogo interesantnih ideja i nacina kako su drugi osmilsili interesantne komade od paleta mozete pogledati na mojoj Pinterest tabli - sve slike su sa linkovima na kojima ima ideja i tutroijala
DIY DIY DIY Tips & Tricks For the Home 

Zelim vam divno leto!

2 komentara:

  1. Super ideja za uređenje terase. Svaka čast na inovativnosti. Jako volim ovakve naprave, kada sami izradite namještaj i super se uklapa a troškovi su minimalni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dano.
      Jednostavno, bez posebnih alata [samo testera i moze/ne mora heftalica].
      Osim toga palete su jako cvrste,a mozemo ih pomerati kako nam odgovara i rasklopiti u zimskom periodu.
      Mozemo ih obojiti veselim bojama .. ma samo dajmo masti na volju i igrajmo se ...
      Veliki pozdrav

      Izbriši

Thanks for comment...
Enjoy Life!