Slikanje na staklu: Ukrasite kuhinju iscrtajte tegle za začine


Painting On Glasses: Idea For  Spring In Your Kitchen, Slikanje na staklu ideje
Spices. Photo: Tatjana Dimitrijevic
Few ideas how to recycle old jars, bottles and containers for spices and bring spring at your kicthen. 
It is nice way to refresh you work space in the kitchen.

I like poppy fields and my cats :) 
It was my projetct when I start to learn painting on glasses. 
It is amazing way to enjoy - painting on glasses. 
---
Ne bacajte stare tekle, boce i posude za začine ...
Nekoliko ideja kako moŽete ukrasiti vašu kuhinju i udahnuti joj novu svežinu, ali i dati sopstveni pečat tom prostoru u kome provodimo dosta veremena.
Ovo su moji radovi sa pocetka učenja slikanja na staklu. 
Ja volim polje maka ali i moje male mace, pa sam ih ovekovečila i na ovaj način.
Vi naravno upotrebite svoju maštu i nacrtajte šta se vama dopada ali ne zaboravite da UŽIVATE! 

Painting On Glasses: Idea For  Spring In Your Kitchen, Slikanje na staklu ideje
Spices Photo: Tatjana Dimitrijevic
Painting On Glasses: Idea For  Spring In Your Kitchen, Slikanje na staklu ideje
Spices Photo: Tatjana Dimitrijevic
Slikanje na staklu
Spices Photo: Tatjana Dimitrijevic
Bottles for oil and vinegar Photo: Tatjana Dimitrijevic
Bottles for oil and vinegar Photo: Tatjana Dimitrijevic


Broj komentara: 5:

  1. Divni su ti radovi! :) Hvala na svim savetima vezanim za slikanje po staklu, ja sam tek pocela.
    Uskoro cu postaviti neke na fb - mozes videti moje radove (nevezano za staklo) na linku:https://www.facebook.com/Natalys.cookies

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nataly .. nisam sve radove izlozila .. trebalo bi da napravim izlozbicu ovde na blogu :) Slikanje na staklu je odlican hobi, i zaista opusta i veseli :) videces vremenom ... pogledacu tvoje radove .. Zelim ti da zaista uzivas! Veliki pozdrav :)

      Izbriši
    2. Nataly ja sam pogledala tvoju stranicu na FB - i ostala bez daha!!! Da li treba da izrazim divljenje prema onome sto ti radis? Ne mogu .. prosto nemam reci ... bas mi je drago da si se javila ovde na blogu. Velicanstveno je sve sto radia
      Pozdrav Tatjana

      Izbriši
  2. Imas tako super ideje :)
    Pokusat' cu i ja :)
    Pogledaj moj blog : http://itistimeforwonderland.blogspot.com/
    Tatjana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tatjana,
      pogledala sam tvoj blog.
      Lepe fotografije, interesantan stil.
      Jedva cekam da pogledam sta si uradila. Javi mi.
      Zelim ti srecno prolece.
      Tatjana :)

      Izbriši

Thanks for comment...
Enjoy Life!