Štrikanje, pletenje za početnike: Početak, prava i obrnuta petlja, završetak + 25 besplatnih mustri

Strikanje je zanimljiv i koristan hobi.
Odlucila sam da pocnem.
Otisla kupila vunicu i igle.Koja debljina igala je za odredjenu vrstu vudice pise na samoj etiketi vunice.
Na mojoj vinici je pisalo: debljina igle br. 4 te sam takve i uzela.
Zelim da  prenesem i Vama nacin na koji ja ucim.
Nakon ovih tutorijala cete nauciti da uradite ovo
Pletenje za pocetnike, kako poceti
Pletenje za pocetnike: Pocetak, prava i obrnuta petlja. Photo Tatajana Dimitrijevic

Sve sto budem nasla na Internetu i licno budem isprobala postavicu ovde.

Takodje cu postavljati i linkove ka msutrama za one koji su vec napredovali u vestini pletenja.

Za danas ce biti dovoljno da pogledate ova dva videa i da pocente sa vezbom.
Nemojte se obeshrabriti ako ne znate engleski, jer je na videima dovoljno pogledati u ruke devojke koja objasnbjava i sve se vam biti jasno.
Ako je nesto malo komplikovanije potrudicu se da prevedem.
Spremne :)
Pocinjemo.
** Pogledajte NAPOMENA
Pletenje- Tutorijal za pocetnike: Kako zapoceti pletenje, pocetni red
***

Pletenje - Tutorijal za pocetnike: prava i obrnuta petlja
***

Sada kada znate da zapocnete i da "isterate" dva razlicita reda mozete se igrati sarama.
Ja nisam radila jedan red sa pravom pa drugi red sa obrnutom petljom, nego vise redova sa pravom petljom pa nekoliko redova sa ornutom petljom.

NAPOMENA:
Slobodni kraj   treba da bude mnogo duzi nego sto planirate da vam bude sirina onoga sto nameravate da pletete.
Jos uvek ne znam proporcije, ali ni ne moze se znati sve odjednom.
Za sada ja sam ostavila oko 1 metar i od toga napravila 42 petlje, ostatak se kasnije skrati.

 Dodajem video KAKO ZAVRSITI 
***


Ako Vas zanima pletenje [ strikanje] ne propustite:
KNITING / PLETNENJE
#  Strikanje , pletenje za pocetnike - BURDA
Pletenje za pocetnike [ knjiga na engleskom ]
How to knitting[ beginers] 




+ NA OVOM LINKU MOZETE NACI BESPLATNE SEME ZA 25 PLETENIH STVARI , ako vec znate da citate seme na engleskom ...  sacuvajte link.
U narednom periodu cemo zajedno uciti da citamo seme jer ne znam ni ja :) da ih citam za sada . LINK kliknite ovde! 

Broj komentara: 8:

  1. Jedna frket, pa jedna klot, pa sve tako. I mene zbunjuje ovaj početak, a htela sam, nije da nisam, ove zime da se bavim šivenjem i štrikanjem, ali, eto... Nema zime. Nema je, pa nema!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. EVo dok sam videla komentar, u ovoj guzvi oko preseljenja i prolece dodje - stavrno :)

      Izbriši
  2. Уклоњени су видео снимци :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Svetlana ... desava se i sa videima i sa nekim fotografijama [ sa pinterestom mi se to desilo, a evo sada vidim i u ovom postu nedostaje slika] .. sada cu da nadjem nove videe.. i da ih postavim
      Pozdav!

      Izbriši
  3. Zanima me kako da ištrikam čarape! Sebi. Ima li negde neki tutorijal baš za tako nešto?

    U skorije vreme počeo sam da se bavim makramama, oduševljen nakon što sam napravio, uz pomoć video tutorijala (neki 5-minute craft), vrlo jednostavan i krajnje efikasan držač za saksiju, u kojoj je hoja. Sad sam do guše u tome, makramama. • I koliko vidim, to je vrlo slično pletenju, pomoću koga takođe može da se napravi svašta nešto. Ubrzo nakon tog uvida, posetila me je inspiracija pletenja, i evo još uvek je tu. Momentalno mi najviše trebaju čarape, stare dobre vunene čarape, koje su majka Jana, i za leto i za zimu, za po kući. Ima ih da se kupe, na ulici, od žena koje ih štrikaju, ali meni to nije zanimljivo - hteo bih da napravim nešto sâm, i da uštrikam i svoj logo u njih. Već zamišljam sebe, kako sedim u parku na klupi, i štrikam. • I/li motam origami (i to me je zarazilo u poslednje vreme).

    OdgovoriIzbriši
  4. Niko se ne javlja ... Možda nisu kod kuće ...

    OdgovoriIzbriši

Thanks for comment...
Enjoy Life!