Slikanje na staklu: Novogodisnji dekor

Novogodisnji praznici su pred nama. JUPIII !
Trzni  centri su prepuni dekorativnih ukrasa, ali sam ja odlucila da dam neki svoj pecat praznicima.
Slikanje na staklu sam pocela da ucim 16, Novembra kada mi je Manoli kupio boje i cetkice kao poklon za godisnjicu braka.
O slikanju na staklu planiram da napisem mali serijal, kako bi i
vi moglu da uzivate u ovom hobiju.Ovo je moj treci rad po redu uradjen pocetkom Novembra... ali o tome cu vam pricati kasnije...
***
Za ovde slatke svecnjake su vam potrebni: tegle, boje za slikanje na staklu [ transparentne, ne akrilik], cetkica, vreme, ljubav i masta.
Mozete oslikati sta god pozelite, sta se bas vama dopada.
Painting on glass, Slikanje na staklu, Tatjana Dimitrijevic, Novogodisnji dekor
Zimski snezni prizori na suncanom Kritu. Photo: Tatjana Dimitrijevic
Zanimljivo je bilo slikati zimu dok slusas talase mora. Nisam se jos uvek navikla na spoj mora i novogodisnjih praznika.
Painting on glass, Slikanje na staklu, Tatjana Dimitrijevic, Novogodisnji dekor
Scecnjak sa strane gledan. Photo: Tatjana Dimitrijevic 

Painting on glass, Slikanje na staklu, Tatjana Dimitrijevic, Novogodisnji dekor
Scecnjak sa strane gledan. Photo: Tatjana Dimitrijevic 

Painting on glass, Slikanje na staklu, Tatjana Dimitrijevic, Novogodisnji dekor
Scecnjak sa strane gledan. Photo: Tatjana Dimitrijevic 

More mi je bilo asocijacija na uzivanje, lencarenje, setnju, razmisljanje, sanjarenje, a zima je budila u meni zelju za snom.
Ali... kada sam krenula sa smisljanjem teme za svecnjake pojavio se onaj osecaj radosti i mogu reci euforije koju izazivaju novogodisnji praznici i evo rezultata.
Painting on glass, Slikanje na staklu, Tatjana Dimitrijevic, Novogodisnji dekor
Moja maca i snesko belic u zlatom okupanoj zimi.
Photo: Tatjana Dimitrijevic
Ovi zlackasti svecnjaci su mi posebno dragi, jer su tako radosni i zbog sjajnih sitnih sljokica koje sam dodala su kao dva mala sunca.
Ova maca na prozoru je moj dragi Okac.
Painting on glass, Slikanje na staklu, Tatjana Dimitrijevic
Moj dragi Okac na prozoru Photo: Tatjana Dimitrijevic 

Ovako izgledaju svecnjaci sa strane. 
Photo: Tatjana Dimitrijevic

Posto ne obitavamo u dvorcu nemam mnogo prostora da se razmahnem u dekorisanju, ali ne mari ... vi cete vec dobiti ideju za vas dom.


Ovogodisnja dekoracija za novogodisnje praznike. Photo: Tatjana Dimitrijevic
Naslici : Ovogodisnja dekoracija za novogodisnje praznike su

 - Grancice sam nabrala u susednoj sumi
 - "Biseri" su kupljeni na pijaci [ima ih svudai vrlo su jeftini] za 1 evro [ovde  u Grckoj]
 - Ospod svecnjaka su papirni podmetaci 30 komada za 0.5 evra
-  Svecnjaci od tegli
-  mini crveni stolnjak [ koji i sami mozete sasiti]

Ovako izgledakada padne  vece
Novogodisnji dekor . Photo: Tatjana Dimitrijevic

Svetlost sveca ima carobnu moc da obavije tajanstvenim sarmom sve oko sebe.
Volim tu caroliju.
Zelim vam divan provod i carobnu novogodisnju noc Photo: Tatjana Dimitrijevic
See also :
Slikanje na staklu : Uvod, potreban materijal za slikanje
Painting Glass : How to prepare glass for painting
How to Paint Wine Glasses [tutorials & ideas]




Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for comment...
Enjoy Life!